Soutupörssi keskusteluforum
Kolme retkisoutajaa 2026-soutuihin
Lainaa viestistä Vieras 11 syyskuun, 2025, 12:11 pmTäällä olisi kolme kokenutta retkisoutajaa vailla kirkkoveneseuruetta. Olemme 4-6-kymppisiä rauhallisen soudun ystäviä. Arvostamme raittiita ja savuttomia soutukavereita, joilla on fiksu huumori.
Täällä olisi kolme kokenutta retkisoutajaa vailla kirkkoveneseuruetta. Olemme 4-6-kymppisiä rauhallisen soudun ystäviä. Arvostamme raittiita ja savuttomia soutukavereita, joilla on fiksu huumori.
Lainaa viestistä Vieras 9 kesäkuun, 2026, 8:43 amMoi.
Stadin soutuklubille voi tulla tilanne, että meille mahtuu juuri kolme soutajaa. Vaikka h-hetkeen on tovi ei meidän ns ensikertalaisista ole saanut irti vastausta tulevatko vai eivät. Mikä mahtaa olla teidän tämän hetkinen rekrytilanne?
Porukka soutaa selvinpäin, mutta iltamissa (la Varvinranta) on olut maistunut. Meillä ei ole mitään linjausta, sillä kokeneet soutajat tietävät mitä on olla veneessä huonohappisena. Veneessä on hyvin kokeneita ja vain muutaman kerran soutaneita joten vauhti ei ole pääasia. Jutut ovat veneessä sitten äärestä laitaan kokkapuheita unohtamatta. Viime vuonna tauotettiin 15 min välein, kun keli oli mitä oli.
Moi.
Stadin soutuklubille voi tulla tilanne, että meille mahtuu juuri kolme soutajaa. Vaikka h-hetkeen on tovi ei meidän ns ensikertalaisista ole saanut irti vastausta tulevatko vai eivät. Mikä mahtaa olla teidän tämän hetkinen rekrytilanne?
Porukka soutaa selvinpäin, mutta iltamissa (la Varvinranta) on olut maistunut. Meillä ei ole mitään linjausta, sillä kokeneet soutajat tietävät mitä on olla veneessä huonohappisena. Veneessä on hyvin kokeneita ja vain muutaman kerran soutaneita joten vauhti ei ole pääasia. Jutut ovat veneessä sitten äärestä laitaan kokkapuheita unohtamatta. Viime vuonna tauotettiin 15 min välein, kun keli oli mitä oli.
Lainaa viestistä Vieras 11 kesäkuun, 2026, 6:56 pmHei,
Meitä olisi kaksi soutajaa ja voisimme soutaa (ainakin) lauantaina 35km?
Hakkinenhtaina@gmail.com
Taina
Hei,
Meitä olisi kaksi soutajaa ja voisimme soutaa (ainakin) lauantaina 35km?
Taina
Lainaa viestistä Vieras 15 kesäkuun, 2026, 6:39 amMoi.
Kiitos tarjouksesta.
Meillä tilanne elää ja tällä hetkellä näyttäisi puuttuvan yksi soutaja lauantaista ja sunnuntaista.
Mikäli tiedätte yhden niin mielellämme kuulisimme hänestä.
Yt Ari K
Moi.
Kiitos tarjouksesta.
Meillä tilanne elää ja tällä hetkellä näyttäisi puuttuvan yksi soutaja lauantaista ja sunnuntaista.
Mikäli tiedätte yhden niin mielellämme kuulisimme hänestä.
Yt Ari K
Soutupörssissä on erilaisia aihealueita viestiketjuille. Pörssissä voit
- ostaa, myydä tai vuokrata veneitä ja soututarvikkeita
- hakea soutajaa tai
- tarjoutua itse soutajaksi
- sekä sopia kyytejä
Pörssi toimii täysin omana toimintana, eikä sen sisällöstä vastaa Suursoutujen organisaatio. Toki tarkkailemme sisältöä ja asiattomat ilmoitukset poistetaan. Kun ilmoituksesi vanhentuu, voit kommentoida itse keskusteluun asian päättyneeksi. Poistamme automaattisesti yli vuoden vanhat ilmoitukset tai edellisen soutujen ilmoitukset.
Viestin aiheena käytä mahdollisimman hyvin asiaasi kuvaavaa lausetta ja muista laittaa yhteystietosi keskusteluun. Voit myös lähettää kuvia (kuvien nimissä ei erikoismerkkejä = välilyöntejä, ääkkösiä ym)